Post by pertuamuxiso on Mar 8, 2022 20:30:53 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ World War Battleship: Deep Sea ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ World War Battleship: Deep Sea IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder mange nøkler ▞▞▞
▞▞▞ World War Battleship: Deep Sea 2022 version ▞▞▞
Jeg liker grafikken veldig godt, jeg liker dette spillet veldig godt, og legg til HMS Rodney i neste oppdatering
Jeg ville elske om du la til en sandkasse og ALT er låst opp og du kan eksperimentere med boten for å LEGG TIL DEN
Jeg er speedruner
Wow jeg liker dette spillet 😱😱😱😱
Beste spillet NOENSINNE GUTTER
Elsker den masse 100%
bra spill på som andre krigsskipspill
Krigsflasker
ikke gratis
Dette er det beste krigsskipspillet bedre enn World of warship blitz fordi de ikke vil legge til luftvernkuler, men dere gjorde det takk, men hvorfor fjernet dere luftvernpistolen

мировой войны : Линкор Экшен dcw
Sier alltid at tilkoblingen er tapt og ikke pålogging, og når den er borte kan jeg ikke fyre og skipet mitt var allerede halv hk på grunn av det
Den lukkes alltid automatisk når det ikke er noe signal
For et fantastisk spill, jeg elsker det, dette spillet er enda mer detaljert enn noe annet krigsskipspill.
Veldig bra spill Du bør legge til automatisk sekundært batteri flere kart fortsett med det og spillet skal være bra og mer perfekt med flere kart fortsett 😀
Veldig bra spill
Hater å se et godt spill gå til spille, VENNLIGST OPPDATER dette spillet har så mye potensial til å bli det beste
World War Battleship: Deep Sea Akční ovzi
HYGGELIG
Flink
Det er et bra spill, det mangler bare gratis skip. Og må oppdateres oftere, det er spesielt mangel på penger å tjene i hver kamp.
Veldig bra dette spillet for alltid

World War Battleship: Deep Sea پرتحرک wum
Faktisk er dette det beste krigsskipspillet jeg noen gang har spilt. Alt er realistisk. Stort sett hangarskip (Gud velsigne) og ubåter er kule. Jeg også forteller dere at dere skal legge til lys om natten. Jeg kan ikke se fiendtlige skip, det er hardt.Vennligst fikser også ubåttrykket, gradvis når undervanns c ble 0 og når jeg kom ut og tok press, fungerer ikke torpedoene,også sitter de fast.Vennligst fiks dem.Ønsker dere utviklere lykke til 🤞.
World War Battleship: Deep Sea Jangovar dvm
World War Battleship: Deep Sea Action tuv
spillet er rett og slett det samme som wows, men den delen jeg skulle ønske det var et slagskip i h klasse som großer kurfurst h44 h45
Krasjer hver gang etter kampen har finsk dette spillet er så buggy at det får cyberpunk til å se ut som en barnelek bare prøv å ikke laste ned dette spillet hvis du har begrenset med ledig tid det vil bare gi deg frustrasjon stol på meg
Så langt har spillet blitt veldig bra, men jeg har problemer med tilkoblingen siden den siste oppdateringen ble stadig laggy.Uansett, jeg gir fortsatt spillet en god anmeldelse. Jeg ble så overrasket over den nylig lagt til bb i sovjetisk gren, så jeg lurte på om utviklerne fortsatt kan lappe opp nye bb eller andre skip for de andre nasjonene også. Noen grener virker ganske små, kanskje vi kan ha et nytt skip for deres lag som noen varianter av ubåter eller den større h-42 bb som matcher Yamato. J.A
Hvorfor det bare svart skjerm kan du fikse feilen
Dette er et flott spill, men det er veldig grindy etter min mening, så gjør det mindre grindy på noen måte fungerer det mindre grindy
Nye angrepsbærere n e e d en lisens, for mange nye spillere bruker dem og dør umiddelbart fordi de ikke kan det grunnleggende, legg til en lisens for de nye angrepsbærerne, det er ikke gøy å ha en lagkamerat som ikke gjør noe
Spillet er bra totalt sett, men det kan bruke forbedringer de kunne gjøre mer med hele PvE-systemet som å la det gi ut flere belønninger som vil hjelpe med de som foretrekker PvE
Kan ikke installere
Den hadde AA-pistolen i hovedpistolen til yamato i like yamato
Hvorfor må vi betale for andre skipsklasser?
Solitaire: Classic Card Games Kartu nmaa
Morsomt, men trenger en frakoblet robot