Post by pertuamuxiso on Mar 8, 2022 20:12:41 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Turbo Dismount™ ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Turbo Dismount™ IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ hack kristallen ▞▞▞
▞▞▞ Turbo Dismount™ 2022 version ▞▞▞
Download het niet op tablet, het zal niet werken, daarom wil ik dat je winkel nog steeds op je telefoon kunt downloaden
Het weer voor vandaag, want turbo-afstappen is altijd met voertuigen, wat zijn andere spellen, heb helemaal geen auto's, kun je daar auto's toevoegen, maar de politie kun je het voor wapens maken alle auto's, stop de politie, kun je dat doen
Je moet meer kaarten toevoegen omdat de oude kaarten saai worden
Leuk maar er zijn meer dingen te doen als je niets wilt kopen.
Ik hou van de gratis aankoopkarakters, het is cool
Een erg leuk spel met minimale advertenties. Er zijn dingen waar je voor moet betalen, maar het is nog steeds leuk zonder hen
Ik ben dol op dit spel, maar ik heb het 4 sterren gegeven omdat je niet met auto's kunt rijden maar nog steeds een heel leuk spel.
het was ok in het begin maar al snel bleef crashen
meer gratis
Turbo Dismount™ Simulasyon coew
De eerste 50 minuten was het leuk, daarna werd het saai.
Ik heb geprobeerd mijn aankopen in het spel te herstellen, maar het lijkt erop dat dit niet voor mij kan worden hersteld. Helpen?
Jammer dat je voor bijna alles moet betalen veder prima spel echt geweldig
Deze game is zo cool, maar het zou beter zijn om meer kaarten toe te voegen en zoals een raketschip en andere geweldige old-school auto's.
Ik zou de game 5 sterren geven als ze de vertraging die ik heb ondervonden, oplossen. Maar verder dan dat goede spel.
Dit spel is een geweldig spel voor veel leeftijden. Ik heb een aantal opmerkingen bekeken. Ik vind het belachelijk dat mensen $ 5 uitgeven aan een spel en dat ze hun geld niet terugkrijgen. Je geeft $ 5 dollar uit, het maakt niet uit. #1. Het is 5 dollar. # 2 je krijgt wat je krijgt en je gooit geen aanval.
Dit spel was goed, maar ik kon niets kopen omdat mijn PayPal-account "niet beschikbaar" was. Ik heb het 6 keer geprobeerd, maar het werkte nog steeds niet.
Het is GOED, maar waarom krijg je geen gratis proefversie? Ik bedoel, je kunt geen gratis proefversie krijgen? Dit is gek! Welnu, in sommige games kun je geen gratis proefversie krijgen. Je moet voor bijna ALLES betalen! Oh mijn god, ik kan niet geloven dat je geen gratis proefversie kunt krijgen!
geweldige game, begrijp gewoon niet waarom het allemaal gratis is op pc, het is jammer dat het gewoon helemaal gratis pc is!
Ik hou van het spel, het is een goede tijdmoordenaar en het is over het algemeen vermakelijk. Maar mijn teleurstelling komt met het gebrek aan consistente updates, de laatste maanden geleden, en de app die oud wordt.
Meeh
Supperrr leuk spel toppie
Goed spel, maar het zou meer updates kunnen gebruiken en ik ben teleurgesteld dat ik 50 dollar heb uitgegeven aan alle pakketten... goed gedaan...
samuel dgdy hfggfg kjchgdhffkhhhhhhhhhuyygh en ik zal er voor weinig zijn
Kan ik meer auto's en meer kaarten krijgen, maar het is een heel goed spel dat niet liegt?
😄
Het is echt leuk, maar ik vind het dom om 3 $ uit te geven om de echte leuke auto's en kaarten te krijgen.
Mmmmmmmaaaaaaaaa!!! 😠 Ik heb betaald voor de niveaus en nu moet ik de helft opnieuw betalen voor de niveaus!!! huh huuuugghguhgu!!😠😠😠👹
Wel leuk maar kan beter
Ik zou het geweldig vinden als je de kaarten en voertuigen gratis zou maken, maar ik vind het spel leuk
Het is super leuk maar crasht zo ontzettend veel
Rebaixados Elite Brasil Penyelakuan eep
niets te doen
Ik hou van het spel. Maar wanneer ik een controller aansluit, is het moeilijk om de selectie te zien. Ik hou van al het andere eraan.
Turbo Dismount™ Simulator tmm
Je hebt gelijk Ginger ellezabeth
Haal dit van Google play games af